Friday, January 20, 2006

Ψέμα.

Δήλωσα ασθένεια.

Θα ξανακοιμηθώ.

10 Comments:

Blogger Loucretia said...

Υπεροχα και κυριως ΛΑΚΩΝΙΚΑ posts!!

(Y.Γ. συγγνωμη αν σας κουρασα με την αναγνωση του σχολιου μου)

10:26 AM  
Blogger still ill said...

Λέω να κόψω τα υπνωτικά χάπια και να διδαχθώ από σας,υιοθετώντας τους ρυθμούς σας.Είστε φοβερός!
Ελπίζω και γω να μην διετάραξα τη συνηθισμένη και προσφιλή σας ανία.

2:31 PM  
Blogger Varetos said...

Κι εγώ σας αγαπώ.

9:05 PM  
Blogger Varetos said...

Ωραία σχόλια. Πολλά, όμως. Άθελά σας με κουράζετε.

Ύπνος τώρα.

4:36 PM  
Blogger m.hulot said...

where are you? eipame, na varetheis, oxi na to egataleipseis! come back!

10:21 PM  
Blogger Loucretia said...

Μην τον τρομαζεις Hulot και φυγει τελειως!!

Btw κ. Βαρετε, η γραφη σας μου θυμιζει το βιβλιο του Max Aub "Παραδειγματικοι Φονοι" (τιμηθηκε στη Γαλλια με το Μεγα Βραβειο Μαυρου Χιουμορ)

Και στα δικα σας ;-)

10:54 PM  
Blogger Alexandros said...

Κι εγώ αγαπητέ βαριέμαι που ζω... Γράψε κι άλλα post, please!

11:43 PM  
Blogger Idάκι said...

Εθιστικό...

12:43 AM  
Blogger Varetos said...

Έχω κοκκινίσει. Τόσο πολλά comments. Πότε θα προλάβω να τα διαβάσω;

10:20 AM  
Blogger Loucretia said...

Εμ, φροντιζουμε ναχετε κατι να κανετε οταν παρετε συνταξη...

9:32 AM  

Post a Comment

<< Home