Tuesday, March 07, 2006

Δεξιά.

Σειρά τώρα έχει η δεξιά.

9 Comments:

Blogger poor_misguided_fool said...

Έαν δεν ειναι 25 και οι ρίγες της δεξιάς, σημαίνει οτι σας δώσανε ελαττωματικές ..Να πειτε στην κυρία να τις επιστρέψει..

Ή απλά πάλι φοράτε διαφορετκές κάλτσες..

7:45 PM  
Blogger Varetos said...

Πτωχή και ανόητη, η καταμέτρησις ολοκληρώθηκε επιτυχώς και δίχως αμφιβολίες.

Αρχικώς είχα παρατηρήσει πως η απόχρωση των ήτο ιδία. Αυτό απέκλειε το ενδεχόμενο να φορώ δύο διαφορετικές.

7:48 PM  
Blogger Varetos said...

Έχετε, πάντως, καλή μνήμη.

7:49 PM  
Blogger poor_misguided_fool said...

Ευχαριστώ αλλά η μνήμη μου δεν είναι καλή..Απλά επιλεκτική.Κρατά μόνο τις σημαντικές και εν δυνάμει χρήσιμες πληροφορίες.

7:52 PM  
Blogger Varetos said...

Πάλι προσπαθείτε να περάσετε εμμέσως ένα κομπλιμέντο. Μα τι γλυκιά γυναίκα είστε εσείς;

8:13 PM  
Blogger poor_misguided_fool said...

Αυτή τη φορα καταλάβατε λάθος..Με αφορμή τη σχόλιο σας απλά αυτοσαρκαζόμουν για την μνήμη μου και για την ικανότητα μου να θυμάμαι άσχετα πραγματα και την ανικανότητα μου να ανακαλέσω σημαντικά..

8:24 PM  
Blogger Varetos said...

Εδώ κι αν αυτοσαρκάζεστε.

12:03 PM  
Blogger poor_misguided_fool said...

Όχι, στο τελευταίο δεν αυτοσαρακαζόμουν, take my word for it..

Οπως όμως συνηθίζω να λέω: Αν η εξήγησή μου δε σε πείθει take it as you like, as long as it makes you happy...people's happiness counts more than me being right.;)

5:22 PM  
Blogger Varetos said...

Ο κύριος Hulot μας έκανε ζημία μεγάλη με τα bilingual του.

8:13 PM  

Post a Comment

<< Home