Wednesday, March 29, 2006

Όχι.

Όντως βαριέμαι να φτιάξω μια πυραμίδα.

20 Comments:

Blogger Κοκκινος Ζωολογικος Κηπος said...

Μπορείτε να πάρετε αυτά τα γυαλιά της έκλειψης, μόνο θρι γιούρος, κάτι θα καταφέρουν να κρύψουν.

3:00 PM  
Blogger poor_misguided_fool said...

Όχι?
Όχι παραδοσιακό η όχι όχι!
Αν το δεύτερο, κρίμα γιατί τώρα που σας επισκέπτεται και η anarchitect πιθανότατα να σας βοηθούσε στην κατασκευή και μετά να ανεβάζατε μια ωραιότατη photo στο blog σας;)
Εάν δεν, ανεβάστε τα παπάκια σας;)

(Ακούς εκεί παπάκια. Μέχρι και το 15μηνο ξαδερφάκι μου τα βαριέται και ασχολείται με πιο interesting stuff στο μπάνιο.)

3:56 PM  
Blogger Alexandros said...

Πάντως εμένα μου φαίνεται, ότι την αποπήρατε την anarchitect και το στενοχωρήσατε το κορίτσι...

4:11 PM  
Blogger poor_misguided_fool said...

Αλέξανδρε, έχεις δει πολλές γυναίκες εδώ μέσα που δεν τις έχει αποπάρει ο αγαπητός κύριος Βαρετός; Επί των πλείστων μας κατακεραυνώνει ασύστολα και με περισσή ευχαρίστηση..

Όταν δε, έχει "κέφια" παίρνει η μπάλα και πολλούς άντρες..

PS:Πάλι καλά που έρχεται και η Λουκρητία και βάζει τα πράγματα στη θέση τους;)

6:24 PM  
Blogger Alexandros said...

Αγαπητή Πτωχή και Ανόητη υπαινίσσεσαι ότι ο κύριος Βαρετός είναι μισογύνης;

7:42 PM  
Blogger poor_misguided_fool said...

Δεν έκανα κανένα υπαινιγμό Αλέξανδρε..Η τοποθέτηση μου ήταν ξεκάθαρη..;)

Πέρα από οποιδήποτε άλλο χαρακτηρισμό όμως, ο κύριος Βαρετός είναι πρωτίστως αγαπητός..Τα αλλα είναι δευτερεύοντα ;)

8:16 PM  
Blogger Alexandros said...

Εφόσον είναι έτσι αγαπητή Πτωχή και Ανόητη κι εγώ τολμώ να πω ότι κι εσύ τον θέλεις τον Βαρετό σου!!!

Αφού ούτε λίγο ούτε πολύ, μου λες ότι ναι μεν σε κατακεραυνώνει ασύστολα, αλλά πάνω απ΄ όλα σου είναι αγαπητός!

O tempora, O mores!! (που είπε και ο Κικέρωνας) δεύτερη φορά που το λέω αυτό μέσα σε δυο μέρες, ελπίζω να μην τριτώσει!

Αχ, κι έπειτα σου λέει ο Βαρετός φταίει που τις κατακεραυνώνει!!!

9:08 PM  
Blogger poor_misguided_fool said...

Ούπς, σαν να μας παρεξηγήσατε εδώ Αλέξανδρε..

Είναι πρωτίστως αγαπητός και συμπαθής και για αυτό το κατακεραυνωμα συγχωρείται..Όχι, ότι λόγω του ασύστολου κατακεραυνωματος μας είναι συμπαθής και αγαπητός..Aνευ αυτού, by extrapolation, θα μας ήταν ακόμη πιο αγαπητός..

PS:Και φυσικά θα τα ακούσω και πάλι για τα απανωτά σχόλια ;)
Επιεικώς κύριε Βαρετέ παρακαλώ..

PS2: Επίσης από το ασύστολο και όντως βαρετό flattering προτιμώ το με στυλ κατακεραυνωμα- είναι πιο διασκεδαστικό, (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο κύριος Βαρετός το διαθέτει πάντα;))..

10:38 PM  
Blogger Alexandros said...

This comment has been removed by a blog administrator.

11:16 PM  
Blogger Alexandros said...

Χαίρομαι πολύ που το ξεκαθάρισες Πτωχή και Ανόητη γιατί είχα αρχίσει να ανησυχώ για τη ψυχική σου υγίεια...

Είμαι σίγουρος ότι ο κύριος Βαρετός θα δείξει επιείκια για την αποψινή μας συζήτηση.

Υ.Γ. Ούτε εγώ είμαι οπαδός της ασύστολης κολακείας. Αν δω κάτι στραβό θα το πώ. Όπως στην περίπτωση της anarchitect, "πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένο" το κορίτσι.

11:18 PM  
Blogger poor_misguided_fool said...

Αλέξανδρε
1)Το κορίτσι (anarchitect)είναι ωραιότατα κουρεμένο στη photo..αποκλείεται να το κούρεψε ο κύριος Βαρετός..;)
2)Επίσης ελπίζω να μην μάσησε η anarchitect από τα σχόλια..(που δεν ήταν ιδιαιτέρως σκληρά..συγκριτικά με όσα έχει πει ο κύριος Βαρετός κατά καιρούς)
3)Δεν ξέρω πως σας μετέπεισα αλλα η αρχική σας άποψη για την ψυχική μου υγεία ήταν η σωστή..Aκρως διαταραγμένη indeed
4)Για σας Αλέξανδρε ο κύριος Βαρετός θα πει ότι είστε μια ευαίσθητη ψυχή και είστε και καλλιτέχνης κτλ..Όλα καλά..εμενα
λόγω της σημερινής μου κρεπάλης στα σχόλια (καθόλου εγκρατής πια) θα με ξαναστείλει σε καραντίνα;)

12:15 AM  
Blogger Alexandros said...

Μπα, μάλλον κάπου αλλού θα σας στείλει, αλλά δεν μου επιτρέπει η αγωγή μου να σας πω!

Και το χειρότερο είναι, ότι μάλλον θα με στείλει και εμένα εκεί, μιας και κάθομαι και συζητάω με μια διαταραγμένη προσωπικότητα στη σελίδα του νυχτιάτικα!

Καλή σας νύχτα, Πτωχή και Ανόητη!

1:38 AM  
Blogger anarchitect said...

Φιλτατοι συν-Blogers...
Περιμενα να δω δω που θα καταληξει αυτος ο πραγματικα εποικοδομητικος διαλογος....
Ουτε για μαλλι ηρθα (εχω πολυ, δοξα τω Θεω) ουτε κουρεμενη βγηκα...(κουρευτηκα πρασφατως αλλωστε)!

...Παντως, με βοηθησατε πολυ ωστε να καταλαβω το ποιον αυτου του ανθρωπου........

Αγαπητε κ. Βαρετε, ευχομαι η συναδελφος σας να ακουει ολο και πιο δυνατα ελληνικα τραγουδια, ετσι για να σας την σπασω!

Ετσι, η πυραμιδα δεν θα ειχε αποτελεσμα, απο την αρχη... Πρεπει να σκευτειτε κατι σε φραγμα ηχου!

1:17 PM  
Blogger Alexandros said...

This comment has been removed by a blog administrator.

1:37 PM  
Blogger Alexandros said...

Anarchitect, αν θέλετε να πάρετε μαθήματα για το πως μπορείτε να σπάσετε τα νεύρα του κυρίου Βαρετού, δεν έχετε παρά να επισκεφτείτε τη σελίδα της φοβερής και τρομερής Λουκρητίας Βοργία: http://loucret.blogspot.com/
καθώς και να ανατρέξετε στα βιτριολικά της σχόλια σε προηγούμενα posts τούτης της σελίδας.

Πάντως καλό θα ήταν να κοιτάξετε λίγο την ορθογραφία σας πρώτα.

Υ.Γ.1. Η φράση "ήρθε για μαλλί και βγήκε κουρεμένο το κορίτσι" χρησιμοποίηθηκε μεταφορικά, όχι κυριολεκτικά.

Υ.Γ.2. Ελπίζω να συνεχίσουμε να σας βλέπουμε Anarchitect! ;-)

Υ.Γ.3. Έχετε ωραία κόμη, by the way!

1:43 PM  
Blogger anarchitect said...

>Αλεξανδρε: Οχι, δεν θα με παρασειρετε σε loopα ερωταπαντησεων!

Τωρα, για την ορθογραφια μου, εγω ειμαι του ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ... Συγγνωμη αν βγαζω ματια (παραβλεψτε το, για λιγο, κανω προσπαθεια)!

Δεν εχετε παρα να επισημαινετε τα λαθη μου, για να διορθωνομαστε κιολας!

1:58 PM  
Blogger Alexandros said...

Σας έδωσα μερικές συμβουλές και διευκρινήσεις δεσποινίς.

Δεν έχω καμία διάθεση για συζήτηση μαζί σας. Έχω και δουλειές ξέρετε.

2:23 PM  
Blogger anarchitect said...

Ναι, το προσεξα...

4:38 PM  
Blogger PsyxiatroZ said...

ένα φιλαράκι μονολόγησε: "τον καταλαβαίνω απόλυτα ώρες-ώρες... ειδικά τώρα με την δουλειά..."

10:24 PM  
Blogger funEL said...

κ. Βαρετέ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΥΡΑΜΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΡΘΟΔΟΞΕΣ. (προχωρήστε άφοβα ,εαν είσθε ΕΛλην Ορθόδοξος)

9:02 AM  

Post a Comment

<< Home