Wednesday, July 19, 2006

Συμπερασματικώς.

Είναι καταθλιπτικός ο Schumann;

13 Comments:

Blogger JiVass said...

Έτσι δείχνει στο πρόσωπο!!

1:18 PM  
Blogger demonia said...

Όσο είναι ροκ οι pink floyd...!

1:50 PM  
Blogger NinaC said...

Δεν κατάλαβα... έχετε κάτι εναντίον των Pink Floyd?

2:04 PM  
Blogger Σπιτόγατος said...

Όσο είναι κλειστά τα τηλέφωνα, ναι.

3:42 PM  
Blogger poor_misguided_fool said...

Συμπερασματικώς καταθλιπτικό θεωρούν πρωτίστως εσάς και κατά δεύτερο (ίσως και τρίτο) λόγο τον Schumann..
Φυσικά δε συμφωνώ μαζί τους ..Εγώ καταθλιπτική βρίσκω την καινούρια μου συγκάτοικο.. Πως θα θελα να μεταναστεύσει και να βρει δουλειά στο γραφείο σας!

12:00 AM  
Blogger Unknown said...

oxi

4:06 PM  
Blogger Fibi said...

Δεν ξέρω για να είμαι ειλικρινής.

μου αρέσει πολύ το μπλογκ σας

απλά ήθελα να το πω

4:18 PM  
Blogger Ιφιμέδεια said...

Δεν ξέρω για καταθλιπτικός, αλλά πάντως καταπληκτικός είναι σίγουρα. Συνήθως (που λέτε και σεις).

Και δεν είναι. Ήταν.

Μην υποχωρείτε στις πιέσεις των συναδέλφων. Πρέπει να αντισταθείτε. Έστω με τη σκέψη.

9:45 PM  
Blogger GLOBAL said...

Παιδικές σκηνές του Schumann μπας και "παίξουν" λίγο οι συνάδελφοι και μαζί τους κι εσύ.

11:00 PM  
Blogger YO!Reeka's said...

υποβάλλω τα ταπεινά μου σέβη και εκφράζω τη χαρά μου για την επιστροφή σας στη βλογόσφαιρα

8:21 PM  
Blogger satnapar said...

schumaher?

6:27 PM  
Blogger funEL said...

να σας ερωτήσομεν κατιτις ως ειδικός ...
αυτή η κοπέλα δεν βαρέθηκε ?

+ευλόγησον+

9:23 PM  
Blogger Idάκι said...

Φυσικά.

4:14 PM  

Post a Comment

<< Home