Tuesday, March 14, 2006

Διευκρίνηση.

Τα δύο προηγούμενα posts δεν συνδέονται. Αλήθεια.

10 Comments:

Blogger cheshire cat said...

το σώσατε.

7:58 PM  
Blogger un certain plume said...

Υποψιάζομαι ότι ο Φρόυδ θα είχε ενστύσεις.

8:01 PM  
Blogger Nada said...

Διορθώσατε και τον τίτλο του ποστ σας γράφοντας "διευκρίνιση" με ιώτα, παρακαλώ...

8:41 PM  
Blogger Alexandros said...

Χαίρομαι που το ξεκαθαρίσατε, γιατί είχα αρχίσει ν'ανησυχώ...

9:22 PM  
Blogger Solitary Devil said...

Μπα, εγώ νομίζω πως είναι στενά συνδεδεμένα, απλά το είπατε αυτό για να μας ρίξετε στάχτη στα μάτια.

10:01 AM  
Blogger Κοκκινος Ζωολογικος Κηπος said...

Κι εγώ δε σας πιστεύω.

2:45 PM  
Blogger Varetos said...

Παρακαλώ, όχι φροϋδισμούς εις την σελίδαν αυτήν.

3:21 PM  
Blogger Varetos said...

Nada, εμένα μου αρέσει έτσι. Γιατί εξοργίζεσθε; Δεν είναι λάθος.

3:21 PM  
Blogger Varetos said...

Κύριοι, επιστρέψατε στην τάξη, παρακαλώ. Αμφισβητείτε το λόγο μου;

3:22 PM  
Blogger Varetos said...

Κύριε Μπαλόνη, εδώ θα διαφωνήσομε. Εγώ με πιστεύω.

3:23 PM  

Post a Comment

<< Home