Tuesday, July 25, 2006

Αλήθεια.

Βαριέμαι.

21 Comments:

Blogger Alexandros said...

Kι εγώ...

9:51 AM  
Blogger ladybug said...

Κι εγώ.

10:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

Κι εγώ

3:39 PM  
Blogger wetex said...

ki ego. ase edo kai mines

6:09 PM  
Blogger vague tourist said...

Κι εγώ.

6:29 PM  
Blogger NinaC said...

Εγώ πιο πολύ.

9:28 PM  
Blogger vague tourist said...

Σου ρίχνω.

9:32 PM  
Blogger Fibi said...

τελικά όσο κι αν θέλετε να βαρεθείτε δεν σας αφήνουμε... lol

9:57 PM  
Blogger anarchitect said...

Εγώ ΟΧΙ.

3:41 PM  
Blogger petalida said...

That's the spirit Anarchitect!!!

5:08 PM  
Blogger Dormammu said...

Φταίει το καλοκαίρι κι η ζέστη.

Θα έλεγα ότι ψιλοβαριέμαι.

8:16 PM  
Blogger Nathalie said...

ki egw..

10:19 PM  
Blogger YO!Reeka's said...

εγώ πάλι όχι

3:52 PM  
Blogger Σπιτόγατος said...

Μα, καλά! Μόνο εγώ περνάω καλά;;;;

5:06 PM  
Blogger Dormammu said...

1ος Νόμος:
Το μέγεθος της βαριεστημάρας είναι αντιστρόφως ανάλογο του μεγέθους των posts του οικοδεσπότη.

6:18 PM  
Blogger ONOMATODOSIA said...

οταν βαριεσαι ολα ειναι μια χαρα.

8:50 PM  
Blogger AvaniFish said...

Κάποτε κάποιος μου είπε "Θυμάμαι στα χρόνια μου ακουγες μονίμως την λέξη "Πειναω.." σήμερα ακούς την λέξη "Βαριέμαι.." αναρωτιέμαι ποιο είναι χειρότερο..

10:14 PM  
Blogger Κοκκινος Ζωολογικος Κηπος said...

Χμ.

5:02 AM  
Blogger Varetos said...

Εξακολουθώ.

8:00 PM  
Blogger vague tourist said...

Συνέχεια, όμως...

3:16 PM  
Blogger Heiron said...

Kala re,ama variesai toso poly giati mpaineis kai postareis sto blog sou toso syhna?Ego to vrisko vareto.

2:00 PM  

Post a Comment

<< Home